نماینده ولی‌فقیه در گیلان:
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مدیریت دینی بر اساس تکلیف است گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی یک اصل مهم دینی و تکلیف است.
کد خبر: ۹۷۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 15 June 2021

 آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با جمع نمایندگان گیلان در رشت اظهار داشت: امام علی(ع) در نامه 45 نهج‌البلاغه می‌فرمایند "خوش به حال انسانی که تکلیفی را که خداوند بر عهده او گذاشته انجام دهد و مشکلاتی که در دنیا برای او پیش می‌آید تحمل ‌می‌کند".

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: کسی که در عرصه‌های اجتماعی فعالیت دارد باید سختی‌ها را تحمل کرده و عملکرد جهادی داشته باشد همچنین در مدیریت دینی باید دنیا را به تناسب آخرت بسازیم و بر این اساس اگر تکلیف محور باشیم به موفقیت می‌رسیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مدیریت دینی بر اساس تکلیف است تصریح کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی نیز یک اصل دینی است و تاکنون گزارش‌های خوبی در راستای حضور مردم در انتخابات ارائه شده است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان به مناظره نامزدهای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: اگر کسی در حکومت دینی با امواج مردمی بخواهد همه امور را سیاه جلوه کند و مردم را با دروغ به چالش بکشاند به لحاظ "سیاسی _اجتماعی" ضعف دارد و از این طریق می‌خواهد ضعفش را پنهان کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شوراها یک پدیده اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: مجلس نخستین محل تصمیم گیری برای شوراها محسوب می‌شود و نمایندگان مجلس با رعایت خطوط قرمز باید آن را حفظ کنند همچنین نمایندگان مجلس در تصمیم‌های استانی باید در کنار همدیگر باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به ملاک تعیین مدیران در امور اجرایی گفت: کسی که قرار است در عرصه مدیریتی فعالیت داشته باشد باید انقلاب اسلامی را یک اصل مهم بداند و به آن باور قلبی داشته باشد و باید تصمیماتی که انجام می‌دهد در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان باور داشتن به رهبر انقلاب را یک اصل مهم خواند و خاطر‌نشان کرد: مسئولان باید بدانند که ما در جامعه دینی زندگی میکنیم و این یک اصل بسیار مهم است که رهبر انقلاب خط قرمز مردم ایران است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان همچنین باور داشتن به مردم را سومین اصل در تعیین مدیران دانست و عنوان کرد: نمایندگان مردم در مجلس باید قاطعانه و هوشمندانه عمل کنند ضمن اینکه نظارت بر شوراها بر عهده مجلس است.

حجت الاسلام محمد صفری رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه نمایندگان مجلس است و همچنین تلاش خواص برای انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار