تیم فوتبال نونهالان کشاورز لنگرود با برتری در هفته دهم مسابقات لیگ نونهالان گیلان و با توجه به اختلاف ۴ امتیازی نسبت به تیم دوم، قهرمانی خود در این رقابت ها را ، مسجل کرد.
کد خبر: ۹۷۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 11 June 2021

در هفته دهم و ماقبل پایانی رقابت های فوتبال لیگ برتر نونهالان گیلان، تیم کشاورز لنگرود رو در روی تیم فراز لاهیجان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد تا با کسب ۲۸ امتیاز و یک هفته مانده به پایان این مسابقات، قهرمان گیلان شود.

همچنین تیم فوتبال نونهالان وحدت ماسال جدی ترین تعقیب کننده تیم فوتبال کشاورز لنگرود، در هفته دهم این مسابقات مقابل تیم پرسپولیس رشت قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد تا این تیم نیز با کسب ۲۴ امتیاز، نایب قهرمانی خود را مسجل کند.

در سایر بازی های برگزار شده از هفته دهم لیگ برتر نونهالان استان گیلان، تیم فوتبال نونهلان سپاهان گیلان با نتیجه سه بر یک مقابل تکتاز رضوانشهر به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال نونهالان کیان تالش و ملوان نوین بندرانزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

همچنین تیم فوتبال نونهالان معلم شفت با نتیجه ۲ بر یک تیم ستارگان تالش را مغلوب کرد و در پرگل ترین بازی این هفته نیز، تیم فوتبال نونهالان امیر کلاچای در یک بازی یکطرفه، با نتیجه ۱۱ بر صفر تیم فوتبال نونهالان ایرانمهر رشت را شکست داد.

در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ نونهالان برتر گیلان و تا پایان هفته دهم، کشاورز لنگرود با کسب ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد تا قهرمانی این تیم مسجل شود، تیم فوتبال نونهالان وحدت ماسال نیز با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد تا مقام نایب قهرمانی خود را تثبیت کند، تیم های فوتبال نونهالان سپاهان گیلان با ۲۰ امتیاز و معلم شفت با ۱۹ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند که این دو تیم برای تصاحب مقام سوم لیگ برتر نونهالان گیلان تلاش می کنند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نونهالان باشگاه های استان گیلان، ۱۲ تیم به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده این استان، در مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان کشور حضور می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار