البته این نخستین انتصاب بستگان لاهوتی در استان گیلان محسوب نمی شود. در ادامه لیستی از انتصابات بستگان وی را به صورت اجمالی می بینید.
کد خبر: ۹۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 16 September 2015
چندی پیش بود که رئیس شورای شهر املش صراحتاً گفت انتخاب پسر نماینده لنگرود به عنوان شهردار این شهر غیرقانونی است.

به گزارش تابناک گیلان،چندی پیش بود که رئیس شورای شهر املش صراحتاً گفت انتخاب پسر نماینده لنگرود به عنوان شهردار این شهر غیرقانونی است.

وی در خصوص انتخاب فرزند لاهوتی به عنوان شهردار املش گفت: "در جلسات متوالی شورای شهر، اعضاء، ۳ گزینه را حذف کرده و روی ۲ گزینه اتفاق نظر داشتند”

وی افزود: "قرار بود یکی از این ۲ نامزد برای پست شهردار انتخاب و معرفی شود اما شهردار انتخاب شده توسط ۳ عضو شورای شهر املش در روز گذشته، از میان گزینه‌های حذف شده بود”

البته این نخستین انتصاب بستگان لاهوتی در استان گیلان محسوب نمی شود. در ادامه لیستی از انتصابات بستگان وی را به صورت اجمالی می بینید.

حسین لاهوتی برادر مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده لنگرود مهر ماه ۹۲ به عنوان شهردار کلاچای منصوب شد. وی با کسب ۴ رای از ۵ رای اعضای شورای شهر کلاچای به عنوان شهردار این شهر منصوب شد. پیش از وی رحمت الله پسند عهده دار این منسب بود.

جمشید بائوج لاهوتی دیگر برادر مهرداد لاهوتی است که در حال حاضر ریاست آموزش و پرورش لنگرود را بر عهده دارد. 

یکی از فرزندان لاهوتی نیز در حال حاضر به عنوان مشاور فرماندار لنگرود مشغول به فعالیت است.

فریبرز بائوج لاهوتی، دیگر برادر مهرداد بائوج لاهوتی است که دو دوره تصدی شهرداری کومله را در کارنامه خود می بیند. تابناک گیلان از وی به عنوان یکی از گزینه های مطرح شده توسط برادرش برای تصدی بر شهرداری چاف و چمخاله نام برده بود. (اینجا را بخوانید)

کمیل لاهوتی هم فرزند نماینده لنگرود است که مدتی پیش به عنوان شهردار املش انتخاب شد. هر چند اصغرجانعلی پور، رئیس شورای شهر املش انتخاب وی به عنوان شهردار املش را غیرقانونی دانست.


خزرآنلاین/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
وقتی که نماینده لنگرود قاطعانه ازگروه گولکویستی برادران ......... برای تخریب زمینهای کشاورزی مردم خرشتم درمنطقه کومله استفاده میکندکی میخواد جلوی اینها رو بگیرد/ اینها که چیزی نیست حتی شنیدیم که مرغ وخروس و اردک وغازهای خونشون هم جای مشغولند اصلا تعجب نکنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
این آقا داره شرکت شهرکهای صنعتی نابود میکنه مجبور کرده زمین یعقوبیه جای متری ۶۰۰۰ تومن متری ۲۰۰۰۰ تومن بخرن زمینی که بهیچ وجه صرفه اقتصادی نداره تا بتونه رای جمع کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار