رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از راه‌اندازی ۳خانه ورزش در روستا‌های خلیله سرا، بهارستان و سیبلی این شهرستان با هدف توسعه ورزش و شناسایی استعداد‌های جوان ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 21 March 2021

 

وحید خاصی پور در آئین افتتاح همزمان خانه های ورزش در روستای سیبلی آستارا گفت: هر خانه با صرف حدود 150میلیون ریال در حدود 50مترمربع فضا در محوطه مدرسه یا دهیاری با امکانات آب، برق، گاز، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک ورزش های رزمی، میز شطرنج و دارت راه اندازی شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش آستارا در اوایل سال1400، 10خانه ورزش روستایی در بخشهای مرکزی و لوندویل راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر ۶خانه ورزش روستایی در این شهرستان فعال است.

خاصی پور تصریح کرد: روستاهای محروم از امکانات ورزشی در اولویت راه اندازی خانه های ورزش قرار دارند و در صورت تامین حدود 50مترمربع مکان مناسب، به تجهیز و راه اندازی آنها اقدام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از دهیاران خواست تا ورزشکاران را به هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی آستارا معرفی کنند تا با جذب و ساماندهی ورزشکاران، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستا نشین پُربار شود.

وی همچنین از اختصاص 30میلیارد ریال اعتبار برای تامین روشنایی مجموعه ورزشی وحدت آستارا خبر داد و گفت:سیستم نور ورزشگاه تا اواخر اردیبهشت راه اندازی خواهد شد تا ورزشگاه برای بازیهای شبانه شهرداری آستارا در ماه مبارک رمضان هم آماده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار