تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود با برتری در هفته دهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، صدرنشینی خود را حفظ کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 18 March 2021

 

در رقابت های انجام شده از هفته دهم این مسابقات، تیم های فوتبال شهید املاکی لنگرود و ابریشم رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد تا به صدرنشینی خود ادامه دهد.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته دهم این رقابت ها، دیدار تیم های شهرداری کلاچای و شهرداری رضوانشهر با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم های فوتبال شهرداری بندرانزلی و شهرداری ماسال نیز به نتیجه مساوی صفر بر صفر رسیدند.

در سایر دیدارهای انجام شده نیز تیم های فوتبال پارس بندرکیاشهر و سرخپوشان لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و تیم های فوتبال شاهد اسالم تالش و میرزاکوچک صومعه سرا نیز به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

در دیگر دیدار انجام شده از هفته دهم این رقابت ها ، تیم های فوتبال ملوان ب بندرانزلی و دخانیات گیلان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد تا این تیم نیز هم امتیاز با صدرنشین لیگ شود.

در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته دهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل، تیم های شهید املاکی لنگرود و ملوان ب بندرانزلی با ۲۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار دارند، تیم شهردای بندرانزلی با ۱۷ امتیاز سوم است، تیم های پارس بندرکیاشهر و ابریشم رشت نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در این رقابت ها ۱۳ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه رقابت می کنند که در نهایت قهرمان این دوره بعنوان نماینده گیلان در رقابت های زیرگروه لیگ کشور حضور می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار