رئیس اداره بهزیستی آستارا از آغاز واکسیناسیون معلولان تحت پوشش، علیه ویروس کرونا و توزیع بسته‌های غذایی در میان مددجویان مورد حمایت این اداره خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 18 March 2021

 

فریبرز خورشیدی روز پنجشنبه در مرکز نگهداری معلولان سعادت آستارا گفت: در این مرکز ۳۰ معلول نگهداری می شود و امروز به هشت نفر از معلولان سالمند، واکسن کرونا تزریق شد و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بقیه سالمندان تحت پوشش بهزیستی واکسن دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در مرکز سعادت به ازای هر معلول ماهانه ۹ ملیون و ۲۴۰ هزار ریال هزینه و برای نگهداری ۳۳ معلول ذهنی در مرکز سامان و سارا به ازای هر نفر در ماه ۶ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال پرداخت می شود.

وی بیان کرد: امروز ۳۸ بسته غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال با همکاری ستاد اجرایی امام (ره) به خانواده های تحت پوشش بهزیستی آستارا توزیع شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا هم گفت: به ۷۵ نفر از پزشکان و پرستاران این شهرستان واکسن کرونا تزریق شده است و تا پایان آذرماه سال آینده حدود ۷۵ درصد جمعیت شهرستان آستارا واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

فرید بصیری مقدم با اعلام اینکه تا کسب نتایج نهایی و ایمنی همگانی در برابر کرونا زمان زیادی باقی است، از مردم خواست با شنیدن خبرهای واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنند.

وضعیت آستارا از نظر شیوع کرونا زرد است و این ویروس در دنیا خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۷۰۰ خانوار این شهرستان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار