به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان از صبا، پخش سریال‌های ایرانی و خارجی و برنامه‌های متنوع ترکیبی در نوروز ۱۴۰۰ بخشی از فعالیت‌های فیلیمو برای مخاطبانش است.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 18 March 2021

پخش سریال کمدی «مردم معمولی» به کارگردانی رامبد جوان در نوروز ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. «مردم معمولی» نخستین تجربه کارگردانی رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی بوده که یک کمدی موقعیت است. «مردم معمولی» یک مجموعه دنباله‌دار کمدی است که در ۱۰۰ قسمت با میانگین زمان هر قسمت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه تولید می‌شود. مجموعه‌های دنباله‌دار سال‌هاست که در کشور‌های متعدد و متناسب با فرهنگ هر کشور تولید و عرضه می‌شود. این مجموعه‌ها در قالب‌های طنز، داستان‌های خانوادگی، پلیسی و... مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. «مردم معمولی» پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش می‌شود.

دیگر سریال کمدی که قرار است در ایام نوروز پخش شود «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری است. این سریال که در ادامه سریال «هیولا» ساخته شده، جدیدترین تجربه مهران مدیری در مقام کارگردان بوده که قرار است پخش آن با آغاز بهار در فیلیمو شروع شود. «دراکولا» قرار است سه شنبه‌ها ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش شود.

بازیگران «گاندو ۲» معرفی شدند

تصویربرداری سریال «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار به نیمه رسید.
به گزارش روابط عمومی پروژه، تصویربرداری سریال «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی که مدتی پیش در سکوت خبری کار خود را آغاز کرده بود، این روز‌ها در لوکیشن‌های مختلف در حال پیگیری است. داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی به اتفاق سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا و... از بازیگران ثابت گاندو هستند.

در «گاندو ۲» بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده، بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سیدمحمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی و پیمان دارابی با هنرمندی شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته‌اند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار