فرماندار لاهیجان گفت : هیات‌های اجرایی ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان با رای‌گیری از معتمدین مردم در حضور هیات نظارت انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 14 March 2021

 

یونس محمودی در جمع خبرنگاران گفت: در این راستا اعضای اصلی و علی البدل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخاب شدند.

وی افزود: گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی برحاکمیت آرای ملت است و همه افراد از مردم تا مسوولان برای برگزاری انتخابات با شکوه در سال آینده باید تلاش خود را انجام دهند.

محمودی با بیان اینکه اعضای هیات های اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی یکی است، گفت: این هیات به عنوان معتمدین مردم بازوی ستاد انتخابات در برگزاری این رویداد سیاسی محسوب می‌شوند و باید با رعایت اصل بی طرفی، امانت ‌داری و قانون، زمینه انتخابات باشکوه را فراهم کنند.

وی افزود: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی و آراء مردم حق‌الناس است که همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند با امانت داری از آن مراقبت و محافظت کنند.

فرماندار لاهیجان با تاکید بر اینکه عمل به قانون مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است، گفت: از تمامی عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم به مُر قانون عمل کنند.

محمودی اذعان داشت: اخلاق‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی از مهمترین وظایف کلیه دست‌اندرکاران امر انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سید اسماعیل علوی، رحیم علی آقازاده، ایرج نصیری پور، محمد یوسفی پور، مهدی مهدی پور، سیده زهرا رضوی طوسی، حجت الاسلام میناب، ‌اسماعیل پورحسن، محمد هوشنگ علیجانی به عنوان اعضای اصلی هیات های اجرایی انتخاب شدند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و تقسیمات سیاسی این شهرستان مرکب از دو بخش "مرکزی و رودبنه" است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار