رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در جهت کاهش التهاب نوروزی و تعدیل قیمت‌ها ۶۰۰ تن سیب و پرتقال از ۲۵ اسفندماه در گیلان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 14 March 2021

 

فرهاد دلق‌پوش ظهر امروز از زمان توزیع مرکبات تنظیم بازار عید در گیلان خبر داد و اظهار داشت: از 25 اسفندماه سیب و پرتقال با هدف کاهش التهاب نوروزی و تعدیل قیمت‌های بازار در گیلان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان توزیع میوه گفت: با توجه به شرایط کرونایی 300 تن پرتقال و 300 تن سیب در استان گیلان به‌ویژه مناطق کم برخوردار عرضه می‌شود.

‌دلق پوش خاطرنشان کرد: همچنین عرضه اکثر کالاهای اساسی اعم از روغن، شکر، مرغ هم اکنون در استان گیلان بیشتر از سایر استان‌ها در حال توزیع بوده و در ایام نوروز نیز با همکاری سایر نهادهای مرتبط این توزیع تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به نرخ عرضه اقلام ابراز داشت: نرخ عرضه اقلام مذکور 20 درصد کمتر از قیمت آن در بازار و با کیفیت مطلوب بوده و کالاها با نظارت اتاق اصناف، بازرسان سازمان صمت، تعاون روستایی جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه توزیع کالا در شهرستان رشت در بیش‌از 8 جایگاه (چادر) و 3 فروشگاه انجام می‌شود افزود: مسکن مهر رشت، فروشگاه رفاه رشت، هایپر مرکزی احمدی با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به عرضه اقلام مذکور می‌کنند.

دلق پوش خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هر نوع تخلف مراتب را از طریق تلفن 124 بازرسی و نظارت سازمان صمت و 135 اداره‌کل تعزیرات مراتب را اطلاع‌رسانی کرده و به نظارت و ایجاد آرامش در بازار کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار