دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی بندرانزلی در هفته شانزدهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان گیلانی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 02 March 2021

 

ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم، دریکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته یک لیگ آزادگان در ورزشگاه تختی انزلی مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، ملوان با نتیجه یک بر صفر پارس جنوبی را بدرقه کرد.

ملوانان که در چند هفته گذشته روزهای پرحاشیه‌ای را با توجه به استعفای مازیار زارع پشت سر گذاشته بودند، پس از برد در جام حذفی این بار موفق شدند در لیگ آزادگان نیز جانی دوباره بگیرند.

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ابوالفضل عباسی، میعاد یزدانی (دقیقه ۶۸ سید جلال رافخایی)، پرهام صیاد، میثم شاه مکوندزاده، مهدی هاشمی نژاد، خشایار زبرجد، ارسلان تفضلی (دقیقه ۵۶ زکریا مرادی)، محمد مهری، وحید فارغ، عیسی پرتو، سهیل فداکار (دقیقه ۸۸ فربد بلوک باشی) را به میدان فرستاد.

همچنین محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیما علی پور، عرفان قهرمانی، محمدحسین مهرآزما، مصطفی اکرامی، علی فاتح، محمد بختیاری، امید نظامی پور، یونس اکبرپور (مهرداد هدایتیان)، محمدجواد آزاده، محمد عابدزاده و بهروز هوشمند را به میدان فرستاد.

در نیمه اول این بازی، تیم فوتبال ملوان نسبت به رقیبش برتری محسوسی داشت اما درنهایت نتوانست از این برتری استفاده کند و این نیمه بدون ردوبدل شدن گلی با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.

در نیمه دوم تیم ملوان بازی را بهتر آغاز کرد و حملات متعددی را انجام داد تا اینکه در دقیقه ۷۱ عیسی پرتو مدافع پیش‌تاخته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با یک ضربه سر تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا ملوانان با این گل در این دیدار به برتری برسند.

پس از به ثمر رسیدن این گل هر دو تیم فرصت‌های مناسب گلزنی داشتند به‌خصوص در دقایق پایانی این دیدار تیم پارس جنوبی جم می‌توانست به گل مساوی دست یابد اما فرصت‌های هر دو تیم به هدر رفت تا درنهایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر در این دیدار به برتری برسد.

در پایان این هفته ملوان بندرانزلی انزلی با ۲۲ امتیاز از شانزده بازی در رتبه نهم قرار گرفت و پارس جنوبی نیز با همین امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رتبه هشتم قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار