استاندار گیلان با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۲۲۱ نفر با افتتاح طرح‌های دهه فجر گفت: بالغ‌بر دو هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته که در بخش صنعت این میزان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 31 January 2021

 

ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در نخستین روز از دهه مبارک فجر در آئین گلباران مزار شهدای رشت در گلزار شهدایاین شهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دوازدهم بهمن سالروز ورود عزتمندانه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی، طلیعه پیروزی انقلاب و رهایی ملت بزرگ ایران از استبداد و استعمار است.

وی با اشاره به شرایط ناشی ‌از شیوع کرونا گفت: به همه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی تأکید شده و براین مبنا، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌های دهه فجر با تعداد محدود همراهان، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی ازجمله استفاده ماسک برگزار می‌شود.

 

استاندار گیلان همچنین در با حضور در آئین افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رشت نیز اظهار کرد: به همت و تلاش دست‌اندرکاران خدمت‌رسانی به مردم در انجام پروژه‌های عمرانی و اقتصادی امروز شاهد بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و تولیدی هستیم.

وی با اشاره به افتتاح سه پروژه صنعتی شهرستان رشت گفـت: در نخستین روز از دهه فجر، یک‌صد اشتغال مستقیم برای جوانان ایجادشده‌ است.

زارع با اشاره به سهم بسزای بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی در اجرای واحدهای تولیدی و اقتصادی افزود: بالغ‌بر دو هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته که در بخش صنعت این میزان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار گیلان با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۲۲۱ نفر با افتتاح طرح‌های دهه فجر بیان کرد: این مسیر با جدیت و قوت ادامه دارد و در فصل بهار و تابستان سال آینده نیز تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر رشد میزان اعتبار امسال افزود: این واحدهای تولیدی درزمینه تولید انواع محصولات پلاستیکی، سازه‌های سبک فولادی و عایق حرارتی توربین‌های گازی و بخار فعالیت دارند.

به گزارش فارس، با اجرای این سه واحد صنعتی که در جاده تهران و نیز شهرک صنعتی سپیدرود رشت واقع‌شده‌اند، برای یک‌صد نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجادشده است.

در دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه بااعتباری بالغ‌بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این میزان اعتبار نسبت به ایام دهه فجر سال گذشته، ۹۶ درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال بالغ‌بر دو هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار