سیدمحمدصادق محمدی وفایی
کد خبر: ۹۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 13 September 2015
گفت : حال که توافق هسته ای رویانده شده است و امریکا به میز مذاکره برگشته است چرا مرگ بر امریکا می گویید؟ چرا باز امریکا را شیطان بزرگ اعلام می کنید؟ چرا  از نابودی اسرائیل می گویید و عمری 25 ساله برای اسرائیل تعیین می کنید؟

گفتم : رژیم صهیونیستی که سگ نگهبان امریکاست. شیطنت و فساد در ذات سران امریکا و رژیم جعلی اسرائیل است .آنان اگر به میز مذاکره برگشته اند از باب دلسوزی برای ملت ایران و صنعت هسته ای آن نیست.دلسوزی کجا و امریکایی ها کجا؟!

نفست اژدهاست ، كي مرده است    ازغم  بي آلتي  افسرده  است

گر  بيابد  آلت  فرعون ، او         كه به امر اوهمي رفت آب جو

آن گه او بنياد فرعوني  كند        راه صد موسي وصد هارون زند

 این همین امریکاست که آرزوی باز کردن همه پیچ و مهره های هسته ای یران را دارد و ملت ایران را تحریم همه جانبه کرده است .آنان تحریم همه جانبه کردند و اعلام کردند، با این تحریم ملت ایران به خیابان ها خواهند ریخت و انقلاب را  منقلب و نابود خواهند کرد و  چون حربه ی تحریم  این کارایی را نداشت ، به دروغ  گفتند تحریم ها با عث شد ایران به میز مذاکره بر گردد ! و متکبرانه گفتند همه گزینه ها روی میز است !

برادرم!

آن دشمنان  چون بی چاره شدند  به میز مذاکره برگشتند  و وقتی هم به میز مذاکره بر گشتند مرگ بر امریکاها جریان داشت .خیالت راحت با انقلابی ماندن و مرگ بر امریکا گفتن ،بهتر به نتیجه می رسیم و آن شیطان ها چون راهی غیر از مذاکره ندارند ، هر گز میز مذاکره را ترک نخواهند کرد.

برادر جان!

آیا می توان به مسلمانی گفت  اعوذ بالله من الشیطان الرجیم را  نگو چون با این گفتن و شعار دادن ها شیطان را  بیدار می کنی و او جری تر از قبل ، دشمنت خواهد شد؟

شیطان که همیشه بیدار و با دهها نقشه و دام ، کمین کرده است و با هیچ توافقی و با دادن هر امتیازی هم از دشمنی دست بر نمی دارد .فایده ذکر اعوذ بالله ...فرار آن دشمن و توجه به داشتن آن دشمن است .

بنابراین همانطور که تا وقتی شیطان دشمن، بشریت  است و سابقه ی آدم فریبی دارد و در ذات و مرام نامه ی  و همه ی برنامه های او سرنگونی انسان ها وجود دارد ، لعنت بر شیطان باید ورد زبانها باشد تا از آن دشمن درجه یک غفلت نشود .پس تا امریکا و این خوی ضد انقلابیش وجود دارد باید با شجاعت و صراحت و پیوسته و محکم گفت مرگ بر امریکا.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار