در دیدار زارع با وزیر ارتباطات انجام شد؛
استاندار گیلان در دیدار با وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات، با اشاره به ایام امتحانات ، خواستار رفع مشکل دسترسی دانش آموزان و دانشجویان بویژه در مناطق روستایی به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 12 January 2021

 

ارسلان زارع امروز در دیدار با آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات اظهار داشت: در راستای پوشش ۲۰۵ روستای استان که به طور عمده از دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت محروم هستند، ایجاد ۴۶ سایت جدید به اپراتور دوم (ایرانسل ) ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به پیگیری های قبلی در خصوص ارتقاء ۶۰ سایت همراه اول به فنآوری 4G ، تاکنون تنها ۱۰ سایت به فناوری یاد شده ارتقا یافته اند.

استاندار گیلان با اشاره به نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان در دسترسی به شبکه ملی اطلاعات به ویژه در فصل امتحانات خصوصا در مناطق روستایی، خواستار شتاب در تکمیل پروژه های مزبور شد تا برخی از آنها در دهه مبارک فجر و مابقی تا پایان امسال به بهره برداری برسند.

وی همچنین گفت که مراحل طراحی، مکان‌یابی و فرایندهای مرتبط پروژه های جدید اعم از طرح برق و فرایند مجوز منابع طبیعی و ... آغاز شود تا به محض تامین منابع مالی و تجهیزات، پروژه ها به اجرا و بهره برداری برسند.

زارع در خصوص مرکز داده استان، حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان و پشتیبانی فزون تر از مخابرات بویژه بهسازی و روزآمد کردن تجهیزات و رفع مشکلات آن مجموعه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار