معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: ۱۱ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان در اولین جشنواره کشوری فرهنگی هنری علمدار حائز رتبه شدند.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 06 January 2021

جمیل غریب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جشنواره علمدار یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان کرمان در ۱۴ رشته فرهنگی هنری ، ۶ نفر از دانش آموزان و پنج نفر از فرهنگیان استان گیلان موفق به کسب رتبه های کشوری شدند.

وی بیان داشت: دانش آموزان مهدیه سادات حسینی و نغمه میرزایی ده چهره در رشته نقاشی به ترتیب رتبه اول و هفتم ، مریم فرهادیان در رشته نامه ای به سردار عنوان سوم، مائده رضایی و حدیث رجب زاده در رشته داستانک به ترتیب رتبه پنجم و نهم، و فاطمه اسدی در رشته خاطره نویسی رتبه ششم را به دست آوردند.

غریب اضافه کرد: در بخش فرهنگیان نیز مجتبی صفدری و سیده فاطمه میر سید در رشته داستان کوتاه به ترتیب رتبه دوم و دهم ، بیگ محمدی در رشته خوشنویسی رتبه دوم، فضل الله شعبان زاده و مهسا نیک مانده در رشته بیان خاطره به ترتیب عنوان پنجم و ششم کشوری را از آن خود کردند.

وی خاطر نشان کرد: اثر مهدیه سادات حسینی از شهرستان بندرانزلی حائز رتبه اول کشوری در رشته نقاشی در جشنواره فرهنگی هنری علمدار توسط معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان یادآور شد: نزدیک به سه هزار اثر از دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری علمدار به استان کرمان ارسال شده بود.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار