سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: درمانگاه تخصصی این شهرستان در نزدیکی این اداره، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل و تجهیز آن، ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 06 January 2021

 

فرید بصیری مقدم روز چهارشنبه در بازدید از درمانگاه تخصصی آستارا اظهار کرد: این درمانگاه به مساحت ۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه از سال ۹۵ در حال ساخت است و با اعتبار اختصاص یافته، سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تجهیزات مورد نیاز ظرف یکسال راه اندازی و بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر جمعیت آستارا مسافران و اتباع خارجی نیز از مراکز درمانی این شهرستان استفاده می کنند و در این درمانگاه متخصصان زنان، داخلی، جراحی، رادیولوژی و اطفال خدمات رسانی خواهند کرد.

بصیری مقدم گفت: بیمارستان ۲۰ تختخوابی شهر لوندویل نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، توسط بنیاد علوی در حال ساخت است و پنج میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آن اختصاص یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا افزود: ساخت مرکز بهداشتی درمانی عباس آباد نیز به مساحت ۴۸۵ متر مربع در ۲ طبقه آغاز شده و همکاری شهرداری در اجرای آن خوب است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مراجعات در ایام شیوع کرونا توسعه فضای فیزیکی اورژانس، تجهیز فیزیوتراپی و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال و الحاق داروخانه به فضای اصلی بیمارستان پیگیری می شود.

شبکه بهداشت و درمان آستارا با یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، ۶ مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، ۲۵ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی فعالیت می کند.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار