مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه مجازی "من و سردار دل ها" به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 29 December 2020

 

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : مسابقه‌ مجازی با عنوان "من و سردار دلها" در قالب عکس، نماهنگ و دلنوشته با هشتگ من و سردار دلها از سوی تبلیغات اسلامی در استان گیلان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه علاقمندان تا ۱۳ دی همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در این مسابقه فرصت دارند، افزود: بهترین آثار منتشر شده تا پایان دی انتخاب و به صاحبان آنها کمک هزینه‌ سفر به کربلای معلی اهدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرامی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی www.instagram.com/nehzat_eslami_gil مراجعه کنند.

وی با اشاره به پویش نذر نان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در گیلان خاطر نشان کرد: با نانوایی‌های در سراسر استان هماهنگ شده تا خیران علاقمند برای مشارکت در پویش نذر نان، بتوانند نذر خود را به نیازمندان و محرومان ادا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی بیان داشت: خیران برای شرکت در این پویش می‌توانند خودشان نان را به نیازمندان ارایه دهند و یا هزینه‌ نان را به نانوایی‌ها بپردازند تا آنها نان را به نیازمندان اهداء کنند.

۱۳ دی سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رژه خودرویی به مناسبت ۹ دی در گیلان

به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت رژه حرکت کاروان خودرویی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد.

در این برنامه ۳۰۰ خودرو از اقشار مختلف مردم از مسیر گلزار شهدا تا میدان شهرداری رشت را پیمودند.

امروز نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار