مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر گیلان در راستای کاهش مصرف گاز نیروگاه‌های تولید برق خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 29 December 2020

 

محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع برق گیلان اعلام کرد: در راستای دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر مبنی بر لزوم برداشتن فشار از نیروگاه‌های تولید برق در فصل سرد، این شرکت طرح تعدیل موقت روشنایی معابر را در استان اجرا کرد تا روشنایی برق و گرمای منازل هموطنان پایدار بماند.

وی اضافه کرد: طی این طرح 9506 دستگاه چراغ روشنایی معابر مورد تعدیل قرار گرفته و در مجموع 1426 کیلووات صرفه جویی صورت گرفته است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در این طرح تنها چراغ معابر بلوارها و خیابان‌های اصلی بصورت یک درمیان مورد تعدیل بار قرار می گیرند و کوچه ها و خیابان های فرعی به هیچ عنوان خاموش نمی شود.

هنرمند گفت: هموطنان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل و ادارات و کاهش جزیی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط، می‌توانند تا ۱۰ درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که در این صورت با همکاری مردم مشکلی در تامین گاز و برق کشور در روزهای سرد سال به وجود نخواهد آمد.

وی در پایان تصریح کرد: راحت ترین راه برای ارسال آدرس های های خاموشی از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می باشد که از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  قابل دسترس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار