استاندار گیلان در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب‌کبری(س) و روز پرستار، با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران قدردانی کرد و با اهدای شاخه‌های گل، این روز را به آنان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 19 December 2020

 

به گزارش تابناک در گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری؛ ارسلان زارع صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، ضمن اهدای شاخه های گل به پرستاران شاغل در بخش های مختلف این مرکز درمانی، از زحمات و ایثار اجتماعی آنان به‌ویژه طی ۱۰ ماه اخیر و شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

وی همچنین از شماری از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت و برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت مقوله سلامت و نقش پرستاران، شکیبایی، خلوص نیت و کوشش های خستگی ناپذیر این مدافعان و نگاهبانان سلامت را برای بیماران و خانواده های آنان امیدبخش خواند.

وی با یادآوری نقش اثرگذار دورهمی های خانوادگی در شیوع ویروس کرونا، توجه به توصیه های بهداشتی مورد تأکید کادر درمان و پرهیز از شکل گیری اجتماعات انسانی بویژه در شب یلدا را قدردانی عملی از تلاش‌های مدافعان سلامت ذکر کرد.

زارع همچنین با گرامیداشت یاد شهدای والامقام سلامت استان و تجلیل از ایثار ماندگار مدافعان سلامت، به روان پاک آن شهیدان درود و صلوات فرستاد و از درگاه خداوند متعال برای آنان طلب علو درجات کرد.

افزون بر پنج هزار پرستار در بیش از ٣٠ بیمارستان دولتی و خصوصی مشغول خدمت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار