به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز مراسم محفل انس با قرآن کریم امروز "چهارشنبه" در بستر شبکه آموزش دانش آموزی "شاد" در استان گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 16 December 2020

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۴ تا ۳۰ آذرماه هفته قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده به همین مناسبت برنامه محفل انس با قرآن کریم در بستر شبکه شاد و فضای مجازی برگزار شد.

جمیل غریب افزود: این محفل در بستر شبکه شاد با ۳۴ منطقه آموزش و پرورش و تعدادی از قاریان و دانش آموزان فعال در عرصه نماز، قرآن و عترت برگزار گردید.

وی اظهار داشت: در محفل انس با قرآن کریم رضا جانی پور از همکاران فرهنگی و کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه کیاشهر از شرکت کنندگان در مسابقه های حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم اوقاف و امور خیریه کشور و حائز مقام اول کشوری در این رقابت ها تجلیل شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در این برنامه استاد محمود لطفی نیا مسئول دارالقرآن شریف شهرستان لاهیجان و از اساتید به نام و داوران قرآن کریم آموزش و پرورش در سطح کشور به قرائت قرآن کریم پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام هفته قرآن، عترت و نماز در بستر فضای مجازی بیان داشت: مسابقه های قرآن، عترت و نماز مرحله آموزشگاهی در مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه نیز به مناسبت این هفته در استان گیلان آغاز شده است.

غریب خاطر نشان کرد: آغاز جشنواره مصباح الهدی با برگزاری دو پویش فاطمه(س) اولین شهید راه ولایت ویژه ایام فاطمیه و شهادت حضرت و دیگری فاطمه(س) کوثر جاودان ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن از جمله دیگر برنامه ها در هفته قرآن، عترت و نماز در استان گیلان است.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره ضمن خدمت از کتاب مدیریت اقامه نماز در مدرسه ویژه فرهنگیان به صورت غیرحضوری، محافل انس با قرآن کریم خانوادگی و بارگذاری در بستر شاد توسط دانش آموزان و تجلیل از قاریان و فعالان قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگی در نزد ائمه جمعه در شورای آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های این هفته است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار