مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان از برگزاری دوازدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش با شعار "از مساله‌ شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است) در این مجموعه فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 15 December 2020

اسفندیار ضیائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌ های کانون، روز آمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌ های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌ های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌ های بنیادی از اهداف برگزاری برنامه‌ های هفته پژوهش است.

وی افزود: ارایه‌ فعالیت‌ های پژوهشی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری، برگزاری نشست مجازی اقدام‌ پژوهی و تجلیل از فعالان و برگزیدگان عرصه‌ پژوهش
از جمله فعالیت‌ های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به همه‌ گیری ویروس کرونا این برنامه ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

ضیائی یادآور شد: با انتشار فراخوان دوازدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش، ۲۰ اثر در قالب اقدام‌ پژوهی، مقاله و پژوهش از سوی اعضاء ، کارشناسان، مربیان و پژوهشگران آزاد به واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال و هشت اثر برگزیده برای داوری به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال‌ شده است.

برنامه های هفته پژوهش کانون پرورش فکری گیلان از ۲۵ تا ۳۰ ماه جاری برگزار می شود.افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان عضو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار