معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: برای ایجاد 4 طرح ایجاد تأسیسات گردشگری موافقت‌نامه اصولی صادر شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 14 December 2020

یازدهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه‌گذاری با حضور اعضای جلسه در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان برگزار و با بررسی هفت طرح متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری با صدور چهار موافقت‌نامه اصولی موافقت شد.

رضا حسن پور معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این طرح ها شامل یک هتل، یک مجتمع گردشگری و تفریحی، یک هتل آپارتمان و یک طرح بوم گردی است.

وی در ادامه گفت: تهیه بسته های سرمایه گذاری، صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران و تسریع امور بمنظور رونق اقتصادی بخش گردشگری ضروری است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان در انتها با بیان اینکه به منظور رونق بخشیدن بخش گردشگری پیگیری و تسریع در انجام امور سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید از اولویت‌های این معاونت است، اظهار کرد: با پایان این چهار طرح مصوب ایجاد تأسیسات گردشگری برای حداقل 100 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار