فرمانده سپاه ناحیه تالش از مشارکت ۲۶۰ تیم با استعداد ۵۲۰ نیروی بسیجی در طرح موسوم به سردار سلیمانی برای شناسایی و غربالگری بیماران مشکوک به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 03 December 2020

سرهنگ جهانبخش عزیزی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح غربالگری خانه به خانه و محله محور کرونا با ورود پرقدرت بسیج در تالش ادامه دارد و ۲۰۶ هزار نفر جمعیت شهرستان در قالب ۶ هزار و ۲۰۰ خانوار غربالگری خواهند شد.

وی ادامه داد: بهورزان، نیروهای هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی نیز در طرح بیماریابی فعالیت می کنند و همکاری بیشتر مردم با عوامل این طرح، در موفقیت آن و غلبه بر کرونا اهمیت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تالش افزود: بسیج که همواره در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کنار مردم بود و خدمت می کرد، امروز در حوزه بهداشت نیز آموزش های لازم را دیده و برای مقابله با کرونا به پا خاسته است.

فرماندار تالش با اعلام وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، تشدید نظارت ها بر اجرای محدودیت های کرونایی را خواستار شده و مردم را به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و خودداری از حضور در اجتماعات و دورهمی ها توصیه کرده است.

شیوع بیماری کرونا در جهان خسارات مالی و جانی بر جا گذاشته و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راهکار پیشگیری از آن است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار