رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام :
کرمیان از توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی به منظور کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در بین روستاهای شهرستان چوار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 25 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ منوچهر کرمیان با اشاره به اینکه توجه به سلامت جامعه یکی از موارد حائز اهمیت برای این شرکت است، افزود: شرکت پالایش گاز ایلام در کنار تولید مستمر توجه ویژه ای به ابعاد مختلف مسئولیت های اجتماعی داشته و در این زمینه از ابتدای راه اندازی تاکنون، فعالیت های متعددی در مناطق مختلف استان بخصوص روستاهای اطراف داشته است.

وی تصریح کرد: این شرکت در اقدام اخیر خود همزمان با سایر سازمانها و آحاد مردم در جهت کنترل بیماری کرونا عمل نموده و با همکاری اداره آموزش و پرورش چوار، تعداد ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی متشکل از ماسک و مواد ضد عفونی در بین دانش آموزان روستاهای چوار توزیع نموده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در راستای مسئولیت های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستاهای اطراف می شود.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستاهای اطراف ، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک های قابل توجهی نموده است، اظهار داشت: مسئولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در برنامه های خود تمامی ابعاد مسئولیت های اجتماعی از قبیل زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را همراه با استمرار تولید مورد توجه قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار