دکتر محمد رضا جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از آغاز ثبت نام دوره جدید کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از روز چهارشنبه 5 آذر لغایت 12 آذر ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 25 November 2020

دکتر جلالی افزود: کلیه مراحل ثبت نام فراگیر به صورت اینترنتی و صرفا در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می پذیرد که آزمون این دوره نیز در روز 17 بهمن ماه برگزارخواهد شد که با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان تغییر تاریخ آن قابل پیش بینی می باشد.

وی افزود: پذیرفته شدگان آزمون فراگیر از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانش پذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد به عنوان ترم اول محسوب می گردد.

وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان می باشد.

دکتر جلالی تاکید کرد: به دلیل تبلیغات زیاد موسسات غیر رسمی در فضای مجازی ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می توانند به پرتال دانشگاه پیام نور استان اصفهان به نشانی www.isfpnu.ac.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار