همزمان با هفته بسیج:
به مناسبت هفته بسیج و در راستای گرامیداشت این ایام، بسیج حقوقدانان استان در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، با حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی سنندج به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به آنان پرداختند.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 25 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کردستان، فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف کشور پس از دوران دفاع مقدس، باعث موفقیت‌ها و دستاورد‌های مختلف شده است.
فتحی افزود: بسیج فقط یک نهاد نظامی و متعلق به جنگ نیست، بلکه بسیج یک تفکر است و در همه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی فعالیت داشته و همواره نقشی مثبت و تعیین کننده داشته است.
مدیرکل زندان‌های کردستان ورود بسیج به عرصه حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان را نمادی دیگر از حضور بسیج در حمایت از اقشار نیازمند جامعه دانست و گفت: زندانیان و خانواده‌های نیازمند آنان این روز‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند و می‌توان آنان را از اقشار در معرض آسیب جامعه به حساب آورد که امیدواریم با ورود مبارک بسیج در جهت رفع مشکلات زندانیان و کمک به آزادی آنان از زندان، شاهد کاهش بسیاری از آسیب‌ها در جامعه باشیم.
فتحی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از مجموعه بسیج حقوقدانان استان به جهت ارائه مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان در هفته بسیج گفت: امیدواریم با تداوم این اقدامات ارزشمند شاهد نیل به سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری که این روز‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین ریاست محترم قوه قضائیه نیز هست باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار