فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: اصناف و بازاریان این شهرستان در اجرای محدودیت‌های کرونایی قبلی همکاری خوبی با ستاد کرونا داشتند و مشارکت و همت مردم و مسوولان تا ریشه‌کنی بیماری کووید ۱۹ ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 25 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،محبت جمالی نیا افزود: با توجه به شرایط بحرانی و قرمز سرپل ذهاب از شنبه اول آذر ماه محدودیت‌هایی برای مشاغل گروه‌های یک تا چهار اجرایی شده و این طرح‌ تا پایان دستورالعمل ستاد ملی در این شهرستان اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: ظرفیت کارکنان ادارات در شهرستان سرپل ذهاب یک سوم است ولی ادارات خدمات رسان و زیرساختی با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حضور دارند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: برگزاری تمامی آیین های تجمعی عزا و عروسی در شهرستان ممنوع بوده و با برگزارکنندگان این آیین ها به شدت برخورد می شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای تردد خودروهای پلاک غیربومی از شهرستان در صورت مشاهده پلیس و یا دوربین های درون شهری و برون شهری انجام خواهد گرفت.

جمالی نیا اضافه کرد: مردم برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان در منزل بمانند و نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی جدیت لازم داشته باشند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب نیز گفت: در اجرای مصوبه های ستاد ملی کرونا و محدودیت های اعمال شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان سرپل ذهاب با توجه به وضعیت قرمز، فعالیت صنوف قرار گرفته در گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ از شنبه اول آذر ماه به مدت ۲هفته تعطیل است.

یوسف نظری افزود: تنها مشاغل سطح یک با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و ضمانت اجرای این مهم اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی است.

او با اشاره به همراهی و همکاری خوب اصناف گفت: هیات رییسه اتاق اصناف، اتحادیه های لوازم خانگی، طلافروشان، پوشاک فروشان، بنگاه معاملات و نمایشگاه، آرایشگران مردانه، زنانه، خیاطان، قنادان و اغذیه فروشان، عکاسان و مصالح فروشان تاکنون برای ریشه کنی این بیماری منحوس مشارکت لازم را داشته اند که قابل قدردانی است.

وی تاکید کرد: تیم های نظارتی در قالب گشت های مشترک به صورت روزانه صبح و عصر و تا پایان فعالیت روزانه اصناف در جهت اعتلای سلامت شهروندان فعال خواهند بود و متخلفان به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار