فرماندار صحنه گفت: طرح راهبردی شهید سلیمانی با هدف مهار بیماری کرونا به شکل محله محور و خانه محور در این شهرستان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 25 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس؛علی‌رضا حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: بحث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صحنه همراه با شبکه جمع‌آوری فاضلاب که در دست اقدام است جزء پروژه و یکی از مطالبه‌های به حق مردم است.

وی ادامه داد: بخشی از فاضلاب شهر به صورت لوله‌گذاری و بخشی به شکل سنتی دفع می‌شد این پروژه امسال استارت خورده، الان پیشرفت فیزیکی قسمت اجرایی تصفیه‌خانه با تجهیزات خریداری شده ۴۰ درصد است همزمان با آن پروژه تصفیه‌خانه شبکه جمع‌آوری فاضلاب هم در حال انجام و پنج پیمانکار مشغول به کار هستند.

فرماندار صحنه احداث پارک بانوان را از دیگر مطالبات مردم این شهرستان دانست و گفت: در سال‌های گذشته این موضوع از سوی شورای شهر و شهرداری صحنه پیگیر شد و زمینی هم بدین منظور در نظر گرفته شده که تجهیز آن مستلزم اعتباراتی است که در اختیار شهرداری قرار گیرد که امسال با توجه به محدودیت‌ها بودجه‌ای برای آن اختصای پیدا نکرده است.

وی در ادامه اشاره‌ای به شیوع ویروس کرونا در شهرستان داشت و افزود: در بحث اعمال محدودیت‌های جدید هوشمند، علاوه بر تعطیلی گروه 2، سه و چهار، محدودیت تردد غیربومی در شهرستان و ممنوعیت تردد‌های شبانه را نیز داریم.

حیدری با اشاره به استقبال خوب کسبه از این طرح، گفت: بخش عظیمی از بازاریان در راستای همکاری و ریشه‌کن کردن کرونا همکاری خوبی داشتند و به صورت خودجوش تعطیل کردند.

وی اضافه کرد: همزمان با طرح محدودیت، طرح راهبردی شهید سلیمانی با هدف مهار بیماری کرونا به شکل محله محور و خانه محور در صحنه در حال انجام است.

حیدری اضافه کرد: شهر به چند منطقه تقسیم کرده‌ایم و تیم‌های حفاظتی، مراقبتی و حمایتی به درب خانه‌ها مراجعه می‌کنند و با شناسایی بیماران کرونایی از مراجعه آن‌ها به درمانگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

وی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان با پیشرفت خوبی در حال انجام است که توصیه‌های لازم توسط کارشناسان به خانواده‌ها و بیماران در راستای درمان سرپایی، قرنطینه و آموزش‌های لازم در راستای مبارزه با کرونا ارائه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار