متاسفانه عدم برنامه ریزی ومدیریت صحیح وتامین مایحتاج مورد نیاز مردم از سوی مسئولان خود نشان از بی توجهی به مصوبات ستاد ملی کرونا وکادر سفید پوش درمان است که 9ماه به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا هموطنان رخت سیاه بر تن نکنند هرچند بسیار از آنها ناباورانه جان شیرین خود را برای نجات همنوعان  خود از دست دادند
کد خبر: ۹۱۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 24 November 2020

تابناک ایلام  مجتبی کاور ::در حالی محدودیت های کرونایی برای دو هفته در کشور از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده است که انتشار ویدئوهای مختلف از گوشه وکنار کشور و تجمع مردم به‌ دلیل توزیع مرغ وبرنج  دولتی با قیمت مصوب در فضای مجازی خود بیانگر بی توجهی مسئولان اجرایی کشور بخصوص وزارت خانه های متولی به مصوبات ستاد ملی کشور را  نشان می دهد .

با گذشت حدود 9ماه از انتشارویروس کرونا  رویکرد زندگی بشردر جهان تغییر کرده است ودولت ها برای کاهش مبتلایان وجلوگیری از مرگ ومیر شهروندان خود با ارائه خدمات مختلف تلاش کرده اند تا زنجیره کرونا را کاهش بدهندودر این راستانیزبرخی کشورها با اعمال محدودیت های شدید نیز موفق به کاهش مبتلایان ومرگ میر ناشی از این ویروس شده اند .

در کشور ما نیز اقدامات ومحدودیت های شل کن سفت کن باعث شده  نتنها آمار مبتلایان به این ویروس کمتر نشود بلکه شاهد افزایش مرگ ومیر ناشی از این ویروس در کشور باشیم

در این شرایط که روزانه بیش از 400نفر از هموطنان ما فوت می کنند وما شاهد  توزیع وبه صف کردن مردم از سوی مسئولان خود بسیار تلخ تر از ویروس کرونا است که تاکنون داروئی قطعی برای آن کشف نشده است .

به راستی چرا باید مردم برای تامین اقلام ومایحتاج خود که در داخل کشورتامین می شود چنین درصف مرغ با طعم ویروس مرگ بار کرونا ساعت ها بدون رعایت محدودیت های بهداشتی به صف شوند تا مرغ یخ زده ای با قیمت مصوب دولتی تهیه کنند پس مدیران وبرنامه ریزان کشور که حقوق ومزایای چند ده میلیونی مدیریتی که از جیب همین مردم دریافت می کنند برای چی است مگر نه باید برنامه ریزی در راستای تامین نیاز مردم واداره امورداشته باشند!

آقایان مسئول ! اکثر کسانی که این روزها به خاطر مدیریت  ضعیف وفشل شما در صف های طولانی ودر هم تنیده مرغ وبرنج ایستاده اند کسانی هستند که ویروس مرگبار کرونا به راحتی  آنها را زمین گیر  می کند چرا که بیشتراین افراد مسن اند  و کارشناسان توصیه ماندن در منزل به آنها می کنند !

 متاسفانه عدم برنامه ریزی ومدیریت صحیح وتامین مایحتاج مورد نیاز مردم از سوی مسئولان خود نشان از بی توجهی به مصوبات ستاد ملی کرونا وکادر سفید پوش درمان است که 9ماه به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا هموطنان رخت سیاه بر تن نکنند هرچند بسیار از آنها ناباورانه جان شیرین خود را برای نجات همنوعان  خود از دست دادند

آقایان مسئول ! بسیا ری از مشاغل  بیش از 9ماه است که اجاره بها را به خاطر محدودیت ها و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا از جیب پرداخت می کنند بدون کوچکترین در آمد واعتراض آیا رواست که مردم برای تامین مایحتاج خود آن هم در قرن 21در این شرایط کرونایی به صف شوند !

آقایان مسئول ! به صف کردن مردم آن هم برای تامین مایحتاج روزانه خود ،با هیچ منطق علمی سازگاری  ندارد جز اینکه ضعف مدیریت ونابسامانی در جامعه ما را نشان می دهد که یک مشت دلال  هر از چندگاهی برای سود بیشتر خود در حوزه های مختلف نظام توزیع اخلال به وجود می آورند که قابل قبول نیست چرا که ما ادعای مدیریت جهانی داریم ولی در تامین محیتاج روزانه مردم مانده ایم  !

آقایان مسئول !اگر اعمال محدودیت ها را اعلام کرده اید پس چرا مردم را درصف مرگ  سوق می دهید آن هم برای تامین معاش ،نمی دانم حال دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس! در این روزهای که ستاد ملی کرونا محدودیت های دو هفته ای را اعلام کرده عدم برنامه ریزی برخی مسئولان بدون توجه به این مصوبات وبه صف کردن مردم برای مرغ وبرنج دولتی به یاد هشدار پیرمرد طبسی به وزیروقت  کشاورزی می افتم که خودتان میدانید و مملکتتان! حال ما می گوئیم خودتان می دانید با محدودیت های کرونا یی وصف های طولانی توزیع مرغ وبرنج ومرگ میر ناشی از آن  .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار