عباداله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین از تشدید طرح "شهید قاسم سلیمانی" برای مبارزه با موج سوم کرونا در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 23 November 2020

عباداله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مدیریت کنترل ویروس کرونا به صورت محله محور و خانواده محور یعنی هرخانه یک پایگاه سلامت با همکاری مشترک وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین در سطح کشور اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در شهرستان هرسین با مشارکت فرمانداری ، بخشداری ها ، بسیج ، سپاه ، شبکه بهداشت و درمان ، هلال احمر ، دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و شهرداری برای مهار و کنترل اپیدمی کرونا اجرا و خدمات بهداشتی و درمانی با مراجعه به درب منازل مردم ارائه می شود و در این طرح استفاده از مشارکت  های مردمی مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار هرسین افزود: ریاست جمهوری در آستانه اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا، بیانیه‌ای هشت بندی خطاب به مردم ، دستگاه‌های دولتی و دیگر قوا و نهادها صادر کرد است که بر بسیج همگانی ملت و دولت برای مقابله به موج سوم این بیماری بسیار تاکید شده است .

کنجوریان تصریح کرد: مقابله با کرونا وظیفه شرعی و اجتماعی همه ما  است و بخاطر جنبه حق الناس آن ما نیز باید  رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از خود شروع نماییم تا زودتر به نتیجه برسیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار