غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی از تشکیل قرارگاه عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سنقروکلیایی خبر داد و گفت: قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت اپیدمی بیماری کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک بسیج و داوطلب مردمی، مبتنی بر شیوه محله و خانواده محور و هرخانه یک پایگاه سلامت در شهرستان سنقروکلیایی تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 22 November 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مدیریت و اقدامات همه جانبه علیه بیماری کرونا در تمام ابعاد با رویکرد کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت و کاهش آسیب‌های همه جانبه مردم از دیگر اهداف مهم تشکیل قرارگاه جهادی و سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: با اجرای این طرح اقدامات گسترده تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار، همچنین بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل هاو قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک، در شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار سنقروکلیایی اظهار داشت: این طرح به شیوه محله وخانواده محور با همکاری مشترک وزارت بهداشت وسازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بسیج، شبکه بهداشت ودرمان، جمعیت هلال احمر، شهرداری ، خیرین ونهادهای حمایتی و خدمات بهداشتی ودرمانی در ابن طرح همکاری دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار