جنس مدیران اقتصادی امروز بایستی از جنس فرماندهان دوران مقدس باشد، فرماندهان دوران دفاع مقدس امور مهمی را در سخت‌ترین لحظات با وجود دست خالی انجام می‌دادند و مدیران اقتصادی امروز اگر فکرشان و نگاهشان دلسوزیشان بسیجی وارباشد می‌توانند مردم را نجات دهند.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 20 November 2020

انتقاد از عملکرد شورا و شهردار لنده در خطبه های نماز جمعه

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز این هفته درباره انتخابات امریکا گفت: برخی دولتمردان، اصحاب رسانه و سیاست ورزان ساده اندیش دنبال این هستند که دوباره چهره آمریکا را بَزَک کنند.

حجت اسلام سید هدایت محمودی اصل با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب آمریکا پیر و فرتوت است و در فضای آشوب و تقلب قبول شده، افزود: حالا برخی دنبال فضاسازی رسانه‌ای و تصویرسازی غلط هستند از اینکه همچنان دنبال راه حل مشکلات اقتصادی ما از همین رهگذر باشند.

وی گفت: آمریکایی‌ها تا به امروز دنبال آن بودند تا کشور ما را به زانو در آورند که الحمد الله برایشان محقق نشد و آمریکا امروز رو به زوال است و دشمنی که ادعای ابرقدرتی دارد، اما امروز در موضع ضعف و ذلت قرار گرفته است.
 
محمودی اصل ادامه داد: حواسمان باشد در نوع مواجهه با ایران و ماهیت دشمنی با انقلاب اسلامی هیچ تفاوتی بین ترامپ و بایدن نیست بلکه با هدف بزرگنمایی و شعار‌های فریبنده چه بسا این آقای بایدن از ترامپ هم بدتر باشد.

وی گفت: در ادامه راه انقلاب؛ همت و بصیرت خود را به کار گیریم برای تشکیل یک دولت انقلابی و جوان و کارآمد تا بتوانیم چشم‌انداز‌های نظام اسلامی را برای تحقق آن‌ها در ابعاد‌های مختلف محقق کنیم.
امام جمعه لنده با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اضافه کرد: مردم ما تحت فشار قرار گرفته اند ما مردمی داریم که همه مسائل کشور را با تیزهوشی و هوشیاری دنبال می‌کنند، اما مسئولان در عمل باید نشان دهند که قدر این مردم همراه و رنج دیده را بدانند و برای رفع مشکلات شان بیشتر تلاش کنند.

محمودی اصل گفت: جنس مدیران اقتصادی امروز بایستی از جنس فرماندهان دوران مقدس باشد، فرماندهان دوران دفاع مقدس امور مهمی را در سخت‌ترین لحظات با وجود دست خالی انجام می‌دادند و مدیران اقتصادی امروز اگر فکرشان و نگاهشان دلسوزیشان بسیجی وارباشد می‌توانند مردم را نجات دهند.

امام جمعه لنده با انتقاد از عملکرد شهرداری لنده، افزود: آسفالت کوچه ها، معابر و خیابان‌ها در خیلی از شهرک‌ها هنوز انجام نشده و وعده‌هایی داده بودند که همه امکانات آماده است چرا انجام نمی‌شود و اگر امکانات آماده است تا بارندگی‌ها آغاز نشد زودتر شروع کنید./منبع/خبر گذاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار