ساعتی پیش "پژمان مهدوی "پیشکسوت رسانه و اهل قلم استان ایلام ،پس از چند روز جدال با ویروس منحوس کرونا ،جان به جان آفرین تسلیم و به دیار باقی شتافت .
کد خبر: ۹۱۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 19 November 2020

تابناک ایلام ::ویروس منحوس کرونا بدنبال ترکتازی بیرحمانه و غافلگیرانه اش ،این بار همکار عزیز وپیشکسوت عرصه رسانه وقلم " پژمان مهدودی " مدیر مسئول وصاحب امتیاز پایگاه خبری تیتر آخر را در کام خود فرو برد تا جامعه رسانه ای استان ایلام را در سوگ این عزیز عزادار نماید .

ساعتی پیش "پژمان مهدوی "پیشکسوت رسانه و اهل قلم استان ایلام ،پس از چند روز جدال با ویروس منحوس کرونا ،جان به جان آفرین تسلیم و به دیار باقی شتافت .

مهدوی از فعالان خوش نام وبا اخلاق عرصه رسانه ومطبوعات استان بود که یک دهه از عمر خود را در رسانه های استان سپری کرد . در طول دهه اخیر  خبرگزاری ایرنا،سرپرستی خبرگزاری فارس استان ایلام  ،روزنامه ابوذر ،و مدیر مسئولی پایگاه خبری تیتر آخر شاهد قلم فرسایی مجاهدانه مهدوی در راستای تنویر افکار عمومی بوده است .

پژمان مهدوی در انتخابات اخیر شورای بسیج رسانه استان نیز با آرای چشمگیر همکاران رسانه ای بعنوان رییس این شورا انتخاب شد ،اما ویروس کرونا با بستن پرونده حیات این فعال رسانه ای مجال خدمتگزاری در این عرصه را برای همیشه از وی گرفت و جامعه رسانه ای را در فقدان این همکار ساعی واخلاقمدار سوگوار کرد .

مدیریت وتحریریه تابناک ایلام ضایعه دردناک آسمانی شدن این همکار عزیز را به جامعه رسانه ای استان تسلیت عرض نموده ،برای روح بزرگ پژمان عزیز علو درجات وبرای بازماندگان شریفشان صبر وشکیبایی مسئلت دارد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
روحش شاد و یادش گرامی دوست عزیزم / تسلیت به جامعه خبرنگاران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار