مسئول سازمان بسیج سازندگی گیلان:
مسئول سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به توزیع ۹ هزار بسته حمایتی در سومین مرحله رزمایش مواسات در گیلان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان سال ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 04 November 2020

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت ، با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش مواسات بیش از 9 هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان گیلان توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ارزش کلی این بسته‌ها را حدود 2 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در مرحله سوم از این رزمایش که از میلاد پیامبر اکرم(ص) آغاز شد قرار بود تعداد 8 هزار بسته کمک معیشتی به‌ نیت 8 شهید استان بین نیازمندان توزیع کنیم.

ابراهیمی با اشاره به مشارکت ستودنی مردم و خیران گیلانی در رزمایش مواسات خاطرنشان کرد: این تعداد بسته‌های کمک معیشتی در مرحله سوم از این رزمایش با همت سپاه قدس گیلان و خیران گیلانی تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توزیع بسته‌های کمک‌ معیشتی بین نیازمندان در سطح شهرستان رشت آغاز شده است تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی به‌همت خیران و سپاه تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه کمک به آزادسازی زندانیان دارای جرائم غیرعمد، کمک به اشتغال افراد و طرح ازدواج آسان در سومین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان لحاظ شده است ابراز داشت: امیدواریم در این حوزه نیز با کمک مردم، هیئت امنا، گروه‌های جهادی و مساجد موفق عمل کنیم.

به گزارش تسنیم، در مراحل نخست و دوم رزمایش مواسات در گیلان بیش از 261 هزار بسته کمک معیشتی، 120 هزار بسته بهداشتی و 15 هزار بسته آموزشی با ارزش بیش از 90 میلیارد تومان بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان گیلان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار