نماینده ولی فقیه در البرز:
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به جنگ ویروسی و فعالیت خستگی ناپذیر و جهادگونه تیم پزشکی گفت: اجازه جولان به افراد منفعت طلب داده نمی شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 24 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی طی خطبه مکتوب مجازی با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: اجازه جولان به افراد منفعت طلب داده نمی شود.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: این روزها مانند دوران دفاع مقدس شده است، دشمن حمله کرده و تمام کشور درگیر است ولی عده ای از ساکنین بعضی شهرها اصلا اهمیت نمی دهند که کی جنگ شروع و چه زمان تمام شد.

وی ادامه داد:رستوران ها، جگرکی ها، قلیان سراها و ... طی بازدید شب گذشته با توجه به انبوه گزارش های مردمی در ساعت های پایانی شب باز بود، بسیار غصه خوردم که عده ای بی توجه به مقررات شهر را به خطر انداخته اند و هیچ نظارتی نیز انجام نمی شود.

به گفته امام جمعه کرج دستگاه های متولی اجراء محدودیت های کرونایی کجا هستند؟ ناظران کجا هستند؟ اگر نمی توانید کنترل لازم را انجام دهید بفرمایید تا اعلام کنیم خود مردم و نیروهای جهادی کنترل امور را به دست بگیرند.

خطیب نماز جمعه کرج متذکر شد: اگر در روند اجرای دستورها و مقررات محدودیت کرونایی قاطع نباشیم آن دستگاه و مسئولانی که خوب و مقید این مسائل را رعایت کرده اند زیر سوال می روند.

آیت الله حسینی عنوان کرد: ضروری است خود مردم، و کسبه با رعایت قوانین محدودیت کرونا نسبت به حفظ سلامتی مردم پیشگام باشند.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگر سخنان خود به اجرای محدودیت های کرونا در مساجد و مصلی های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: اقشار مسجدی و نمازگزاران خود را به طور کامل ملزم به اجرای قوانین و محدودیت های کرونایی می دانند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: برپایی کمک های مومنانه با محوریت مساجد در محلات در قالب همراهی امام مسجد و پایگاه های بسیج از جمله اقداماتی است که طی این مدت با هدف محرومیت زدایی انجام شده است.

امام جمعه کرج عنوان کرد: مساجد همواره مأمن و آرامش بخش بوده اند به ویژه در بحران ها و سختی ها به همین دلیل ضروری است که آن را تعطیل نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار