رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان گیلان گفت: امسال بیش از ۷۶۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس برقرار شد و ۴۵ درصد تماس‌ها نیز مربوط به رشت است.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 20 October 2020

سرهنگ سیدمحمد حسینی‌مقدم صبح امروز در نشست خبری مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گیلان با بیان اینکه پلیس به‌معنای عام برای بسیاری از مردم شناخته شده  است اظهار داشت: شهروندان غالباً با ماموریت‌های مختلف ما آشنا هستند اما برخی رده‌ها در ناجا ممکن است نزد مردم شناخته شده نباشد. 

رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان گیلان با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌ها با سامانه 110 مربوط به رشت بوده است تصریح کرد: به‌ترتیب شهرستان‌های رشت، لاهیجان، انزلی و لنگرود امسال بیشترین تماس‌ را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گیلان برقرار کردند اما 45 درصد تماس‌ها مربوط به مرکز استان است.

حسینی‌مقدم با بیان اینکه کمترین تماس‌ها با سامانه 110 پلیس مربوط به شهرستان املش است تصریح کرد: از آنجا که میزان تحمل مردم کاهش یافته نزاع فردی رو به افزایش است و گاهی ممکن است افراد به‌خاطر کوچکترین مسئله با یکدیگر درگیر شوند اما به‌طور کلی مردم گیلان به‌سبب موقعیت جغرافیایی و فرهنگ غنی، مردمی آرام هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار