مالک جدید باشگاه داماش گیلان گفت: چند بازیکن باتجربه و حتی بازیکنان دارای سابقه حضور در لیگ برتر جذب می کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 13 October 2020

سامان سهرابی روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه چند بازیکن داماش از این تیم جدا شده اند، مترصد جذب چند بازیکن باتجربه هستیم تا برای تیم در رقابت های لیگ دسته اول مثمرثمر باشند.

وی افزود: البته جذب بازیکنان باتجربه و طراز اول هم اینک بسیار مشکل است چون اکثر بازیکنان با تیمهای جدید قرار داد بسته اند اما ما ناامید نیستیم و برای تقویت تیم حتی دنبال بازیکنان لیگ برتری نیز خواهیم رفت.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از اهداف ما راه اندازی و سرمایه گذاری مناسب روی تیمهای پایه داماش گیلان است تا پشتوانه سازی مناسبی داشته باشیم و بتوانیم طی سال های آتی بازیکنان مطرحی را به فوتبال گیلان و کشور معرفی کنیم.

مالک جدید باشگاه داماش گیلان بیان کرد: از روز گذشته نیز تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان زیرنظر امید هرندی سرمربی جدید و باتجربه این تیم آغاز شده و امیدواریم با آمادگی کامل در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابیم.

وی اضافه کرد: البته به جز جذب چند بازیکن جدید، طلب بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد و با همه آنان تسویه حساب می کنیم و در این خصوص نیز مشکلی نداریم تا بازیکنان با خیال راحت در فصل جاری در خدمت تیم داماش گیلان باشند.

وی  خاطرنشان کرد: کار صدور پروانه در حال اجراست و مشکل خاصی نیست و هم اینک نیز انتقال امتیاز باشگاه داماش مراحل قانونی خود را سپری می کند و خوشبختانه در این مورد نیز مشکلی نداریم.

سهرابی تصریح کرد: به هرحال تمام هدف ما این است که مشکلات تیم فوتبال داماش گیلان  یکی از پرطرفدارترین تیمهای شهرستانی برطرف شود و این تیم با قدرت در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافته بود،  سرانجام با کسب ۴۲ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این رقابت ها قرار گرفت و سهمیه خود را در این مسابقات حفظ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار