کد خبر: ۹۰۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 07 October 2020

شبنم هادی نژاد روز چهارشنبه میزان بارش ها اشاره کرد و  اظهار داشت:طی ۲۴ ساعت گذشته از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز  گذشته تا ۹:۳۰ امروز صبح بیشترین میزان بارش ها در استان به ترتیب مربوط به شهرهای بندر انزلی ۱۸۷.۵ میلیمتر، بره سر رودبار ۵۲ میلیمتر و صومعه سرا  ۵۱.۸ میلیمتر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین از آغاز بارندگی ها (جمعه یازدهم مهرماه) تا ساعت تا کنون  بندر انزلی با ۲۲۸.۹ میلیمتر، شفت ۱۵۹ میلیمتر، بالارود سیاهکل با ۸۴.۵ میلیمتر بیشترین بارش ها را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: در شهر رشت مرکز استان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳.۵ میلیمتر و از آغاز بارندگی ها در روز جمعه تا امروز ۵۶.۲ میلیمتر باران  باریده است.

هادی نژاد گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی آسمان استان برای روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و مه آلود در بعضی ساعت بارندگی و وزش باد که گاه شدت می یابد توام با رعدو برق و برای روز جمعه آسمانی قسمتی ابری تا ابری و مه آلود و در برخی نقاط بارندگی و وزش باد به تدریج کاهش ناپایداری پیش بینی می شود.

هادی نژاد با بیان اینکه شرایط بارشی تا ظهر جمعه ادامه دارد،   اظهار داشت: از روز شنبه آینده ضمن پایداری هوا روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی بیشینه و کمینه دمای استان را نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب برای منجیل ۲۱ درجه و جیرنده ۶ درجه سانتی گراد عنوان کرد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان اظهار کرد: دمای هوای رشت نیز در این مدت بین ۱۴ تا ۱۷ درجه در نوسان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار