نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس علت عدم بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری گیلان را ضعف مدیریتی دانست و گفت: تحقیقات عملاً در گیلان تعطیل است.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 07 October 2020

 رسول فرخی میکال صبح امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی استان در دانشکده معماری دانشگاه گیلان با انتقاد از ارتباط کم‌رنگ میان دانشگاه و صنعت اظهار داشت: اگر امروزه دانشگاه‌ها تنها به‌دنبال جذب دانشجو باشند ضرر می‌کنند زیرا خودآموزشی در جامعه امروزی جریان دارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه نیاز داریم در مسیر تحقیقات گام برداریم گفت: در گیلان تحقیقات عملاً تعطیل است و این موضوع باعث شده است که میزان برداشت محصول فندق در شهرستان‌های مختلف استان در سال‌های مختلف متفاوت باشد لذا نیاز داریم که در این حوزه بیشتر کار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان امروزی پاسخگوی نیازهای جامعه نیستند و باید برای نجات خود براساس فناوری روز اقدام کنیم تصریح کرد: استان گیلان در حوزه گردشگری 70 درصد ثروت خدادادی دارد و برای استفاده از 30 درصد باقیمانده به مدیریت درست نیاز داریم اما از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار