قائم مقام کمیته امداد گیلان:
قائم مقام کمیته امداد گیلان با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی ۲۰۸ میلیارد تومانی از سوی این نهاد برای امسال، گفت: پیش بینی شده با این میزان تسهیلات هفت هزار شغل ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 07 October 2020

حسین جهانگیری عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال فومن با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند، گفت: در سال‌های گذشته بیش از هفت میلیارد تومان اعتبارات توسط این نهاد در استان گیلان جذب شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد، افزود: از این میزان ۱۸۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ است و با این میزان اعتبارات پیش بینی می‌شود بیش از هفت فرصت شغلی توسط کمیته امداد گیلان ایجاد شود.

قائم مقام کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی و توانمندسازی مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌ها است، گفت: سهم شهرستان فومن ۳۷۵ فرصت شغلی است.

وی همچنین به بسته‌های حمایتی برای کارآفرینان در صورت استخدام مددجویان اشاره و تصریح کرد: هر بنگاهی اگر مددجو کمیته امداد را استخدام کند با سهم بیمه کارفرما ۵۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه و یا دو میلیارد تسهیلات پرداخت می‌شود.

جهانگیری با بیان اینکه مجموعه ١١ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال قرض الحسنه پیش بینی شده است، گفت: شهرستان فومن در جذب اعتبارات رتبه پانزدهم را دارد که باید تلاش بیشتری انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار