فرماندار فومن:
فرماندار فومن با اشاره به اینکه هزار و ۱۴۰ فقره پرونده در زمینه دریافت تسهیلات کرونایی تشکیل شده است، گفت: تاکنون شش میلیارد تومان تسهیلات کرونایی پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 07 October 2020

محمدرضا محسنی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری فومن با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا، اظهار کرد: به جهت شیوع گسترده کرونا بسیاری از مشاغل دچار مشکل شدند لذا حمایت از مشاغل توسط دولت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های مربوط به تسهیلات کرونا تا پایان مهر ماه باید تعیین تکلیف و پرداخت شود، گفت: از هزار و ۱۴۰ فقره پرونده تشکیل شده در بانک‌ها ۸۱۷ فقره با بیش از شش میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار فومن با اشاره به پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری، افزود: تاکنون ۱۰۶ فقره پرونده تشکیل شده در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است مابقی پرونده‌های نیز پیگیری و در موعد مقرر، تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

وی همچنین به تسهیلات تبصره ۱۶ اشاره و تصریح کرد: این تسهیلات یکی از اقدامات خوب در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر با محوریت اشتغال پایدار است که با پایین‌ترین نرخ بهره، فرصت مناسبی جهت اشتغالزایی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار