مدیر آب‌وخاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره بهره‌مند شدن ۱۲۵ هزار خانوار در طرح تجهیز و نوسازی در گیلان گفت: مدیریت بهینه آب مصرفی در کشاورزی، افزایش امکان کشاورزی مکانیزه ازجمله مهم‌ترین مزایای اجرای طرح تجهیز و نوسازی است.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 06 October 2020

مجتبی شاه نظری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تجهیز و نوسازی در گیلان آغازشده است، اظهار کرد: طرح تجهیز و نوسازی بسیار برای بازدهی زمین‌های کشاورزی مؤثر بوده و منجر به افزایش تولید محصول می‌شود لذا بر اساس آمار تاکنون ۸۷ هزار هکتار از اراضی گیلان تجهیز و نوسازی شده‌اند.

وی با اشاره بهره‌مند شدن ۱۲۵ هزار خانوار در طرح تجهیز و نوسازی در گیلان گفت: مدیریت بهینه آب مصرفی در کشاورزی، افزایش امکان کشاورزی مکانیزه ازجمله مهم‌ترین مزایای اجرای طرح تجهیز و نوسازی است به همین منظور ۹۵ هزار دیگر از اراضی که قابلیت اجرای این طرح رادارند نوسازی می‌شوند.

مدیر آب‌وخاک و امور فنی و مهندسی جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان به دریافت اعتبار تخصیص پیداکرده حاصل از سفر ریاست جمهوری به اجرای طرح تجهیز و نوسازی بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان ۲۰۰ میلیارد ریال به تجهیز اراضی کشاورزی گیلان تخصیص پیداکرده بود که دریافت شده پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار هکتار با برآورد دو هزار میلیارد ریال در سال جاری انجام پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار