کد خبر: ۹۰۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 30 September 2020
 
هشدار پلیس در خصوص تبلیغات افراد سودجو برای اعزام زائر به کربلا
 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان گفت : مرزهای ایران با عراق بسته است ، شهروندان مراقب تبلیغات افراد سودجو برای اعزام زائر به کربلا باشند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان امروز گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام رسمی مقامات کشور عراق مبنی بر نپذیرفتن زائران اربعین حسینی امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد.
سرهنگ مجید رسول زاده با بیان اینکه امکان زیارت عتبات عالیات و شرکت در این مراسم معنوی برای هموطنان فراهم نیست افزود : مرز مشترک ایران  و عراق مسدود است.
وی گفت: مرزهای کشور ما در آستارا نیز بر روی زائران دیگر کشورها که قصد عبور از ایران برای شرکت در مراسم اربعین را دارند بسته است .
معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان افزود : برپایی موکب ها و پذیرایی از زوار امام حسین علیه السلام در ایران و عراق ممنوع است.
 سرهنگ مجید رسول زاده گفت : شهروندان مراقب تبلیغات افراد سودجو مبنی بر اعزام زائر به کربلا باشند زیرا مرزهای ایران بسته است و پایانه‌های مرزی از ورود زائران به خاک  کشور عراق جلوگیری می کنند.

وی از مشتاقان زیارت کربلای معلا خواست برای  تمکین از  قانون و حفظ سلامت خود و دیگران از حرکت فردی و کاروانی به سمت استان‌های هدف و مرزهای عراق خود داری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار