کد خبر: ۹۰۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 26 September 2020

 

 
 

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: رتبه‌های برتر بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت این دانشگاه در بخش آقایان مشخص شدند.

محمدابراهیم طلوع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان اظهار کرد که در راستای حفظ سلامتی دانشگاهیان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛ مرحله استانی بخش شفاهی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به‌صورت مجازی و توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان انجام شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعاخوانی و با انتخاب قرعه‌های یکسان کشوری برای تمام واحدهای دانشگاهی توسط اداره فعالیت‌های قرآن و عترت سازمان مرکزی برگزار شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان فایل‌های صوتی ضبط شده خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کرده و با حضور اعضای هیئت داوران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان این فایل‌ها برای قضاوت و احتساب نمره توسط داوران برای هریک از شرکت کنندگان انجام شد.

طلوع گفت: بر اساس آرای هیئت داوران که از داوران بین‌المللی و کشوری بودند، نفرات زیر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شدند:

رشته ترتیل استادان، محمدرضا صفری از بندر انزلی با امتیاز ۸۶,۲۵، محمدرضا طالبی از آستانه اشرفیه با امتیاز ۸۶ و مقداد ابراهیمی از لاهیجان با امتیاز ۸۴.۲۵ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت استادان، رضا موسی‌زاده از رشت با امتیاز ۷۷,۷۵ و علیجان امیریان از رشت با امتیاز ۷۶.۵ به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته ترتیل کارکنان، حسن رجب‌زاده از سمای رشت با امتیاز ۸۱، جعفر سپهری از لاهیجان با امتیاز ۷۶ و علی رنجبر از رشت با امتیاز ۷۵ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت دانشجویان، رضا صادقی از بندرانزلی با امتیاز ۸۵,۷۵، علی حسین‌پور از لاهیجان با امتیاز ۷۸.۵ و محمد بردبار از رشت با امتیاز ۷۴ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته ترتیل دانشجویان  محمدحسین فلاحی از رشت با امتیاز ۷۹,۲۵، علی‌اصغر فروتن از لاهیجان با امتیاز ۷۸.۷۵ و احمدرضا حسین‌زاده از فومن و شفت با امتیاز ۷۶.۵ به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته اذان محمدجواد کاشفی از رشت با امتیاز ۷۷ حائز رتبه اول  و در رشته دعاخوانی کارکنان عبدالعظیم فروتن از بندرانزلی با امتیاز ۹۲/۷۶ حائز رتبه اول شد.

در رشته دعاخوانی دانشجویان، ایمان زینعلی از سمای لاهیجان با امتیاز۷۶,۵۳ و امیرحسین ثابتی از رشت با امتیاز ۷۴.۶۱ به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته حفظ کل قرآن دانشجویان، امیدرضا رحیمی از رشت با امتیاز ۱۸۳,۹۱ حائز رتبه اول شد.

در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن پوریا خوشه چین از رشت با امتیاز ۱۵۸,۶۲ حائز رتبه اول شد.

به‌گزارش آنا، قضاوت این دوره از مسابقات را محمود لطفی‌نیا (داور بین المللی)، جمشید بذربخش، امیر صالحی و محمد مصطفی‌پور (داوران کشوری) به عهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار