کد خبر: ۹۰۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 25 September 2020

 

آیت اله فلاحتی : مسولان تمام توان شان را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کارگیرند .

 
لزوم توجه به حل مشکلات اقتصادی مردمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر ، با بیان  اینکه امروز مشکلات اقتصادی ومعیشتی دغدغه نخست کشور است تاکید کرد: مسولان باید تمام توان شان را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه جوانان  به کارگیرند . 
 آیت ا.. فلاحتی با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها در بازار ، برای ثابت نگه داشتن قیمت ها و  کنترل  در صادرات و واردات  برای حل مشکلات معیشت مردم گفت : متولیان امر باید با اخلال گران اقتصادی ، به شدت برخورد کنند .
وی با توجه به گرانی برخی کالاها  به ویژه گرانی سم و کود شیمیایی  که دغدغه ی تولیدکنندگان و کشاورزان است، از مسولان دستگاهای اجرایی دراستان خواست برای حل این مشکلات که باعث افزایش و رونق  تولید و اشتغال جوانان  می شود  بیشتر تلاش کنند. 
خطیب جمعه رشت در ادامه سخنانش گفت: امروز ایران اسلامی  به رغم نقشه های شوم دشمنان ، مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دولت های زر و زور ، بار دیگر به دنیا نشان خواهد داد که هرگز در برابر آمریکا و ایادی دست نشانده اش سرخم نکرده ونخواهد کرد . 
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به بیانات  رهبرمعظم انقلاب در روز 31 اردیبهشت گفت: دشمن امروز با شبهه افکنی و جنگ رسانه ای از طریق فضای مجازی درصدد  تحریف دوران دفاع مقدس و دستاوردهای 41 ساله انقلاب اسلامی است که  باید همه به ویژه جوانان  با همدلی در این زمینه هوشمندانه عمل کنیم . 
آیت ا.. رسول فلاحتی با تاکید بر ضرورت کنترل و نظارت بر شبکه های مجازی که ضربه  جدی بر خانوادها و جامعه است از مردم خواست از فضای مجازی درست و هوشمندانه  استفاده کنند.  
 وی در ادامه به مقاومت  2 هزار و 10 روزه ملت ستمدیده و مظلوم یمن در جنگ نابرابر اشاره کرد و افزود: 16 هزار کشته  و 43هزار مجروح ، تخریب هزار و 375 مسجد ، 393 کارخانه ، 93 مدرسه ، 175 مرکز دانشگاهی  و  15 فرودگاه  در یمن توسط ایادی جنایتکار،  ظلم آشکاری است که چهره ی سخفیف شان را به دنیا  نشان می دهد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار