کد خبر: ۹۰۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 25 September 2020

 

 

حسین ابراهیمیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط به وجود آمده کنونی مجبور هستیم فعالیت‌های کتاب‌خوانی را بر اساس رویکرد فضای مجازی طراحی و به اجرا درآوریم و برای پنجمین دورۀ جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان نیز تلاش می شود تا این دوره جام با رویکرد مجازی برگزار شود.
وی اظهار داشت:با توجه به گفته دبیر برگزاری این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی تلاش می شود سایت شبکه ترویج کتاب‌خوانی به لحاظ ارائه خدمات به متقاضیان به‌روزرسانی شود ؛تا بخش عمده‌ای از فرآیند اجرایی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان و همچنین فعالیت‌های جام باشگاه‌ها در فضای مجازی برگزار شود.

وی ادامه داد: تلاش می شود کتاب‌فروشی‌هایی را که عضو طرح‌های فصلی خرید کتاب بودند، امسال به عضویت جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان درآیند.
 
ابراهیمیان با بیان اینکه بزودی نحوه شرکت در جام باشگاه های کتاب خوانی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود گفت: امسال علی رغم وجود بحران کرونا تلاش شده تا فعالیت های ترویجی کتاب با رویکرد مجازی  انجام شود بطوریکه برگزاری طرح حمایتی تابستانه کتاب در استان با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار شد.
وی اضافه کرد: چهارمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان که در قالب یک طرح ملی به اجرا رسید از تیر تا اسفند ماه سال ۹۸ اجرایی شد و اجرای این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی،به موسسه فرهنگی و هنری معیار سخن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان واسپاری شد که بر این اساس ۲۹ کارگاه آموزشی با هدف آموزش روش های ترویج کتابخوانی در ۱۶ شهرستان استان برگزار شد.
در نهایت پس از داوری استانی، ۳۵ باشگاه ، ۳۹ فیلم معرفی کتاب و ۳۸ نامه به نویسنده انتخاب؛ و به دبیرخانه جام باشگاه های کتاب خوانی در تهران ارسال شد که در نهایت از گیلان پنج برگزیده کشوری معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار