کد خبر: ۹۰۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 22 September 2020

 

 

 
مهدی عبدی

 

مهدی عبدی همشهری علی علیپور که پرسپولیسی ها امیدوارند او نیز راه مهاجم اسبق این تیم را برود، در دو بازی اخیر فرصتی برای نمایش توانایی های خود پیدا نکرد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف الدحیل خواهد رفت که در جریان برد رفت و برگشت مقابل التعاون مهاجمان این تیم از گلزنی ناکام ماندند و شجاع خلیل زاده و بشار رسن توانستند شش امتیاز ارزشمند را به حساب این تیم واریز کنند. این در حالی است که یحیی گل محمدی چهار مهاجم نوک را دارد که شاید بتوان در رنج های مختلف قرار داد. عیسی آل کثیر خرید جدید قرمزها مهاجم اول این تیم به حساب می‌آید و پس از او مهدی عبدی ، آرمان رمضانی و آریا برزگر حضور دارند. در دو بازی اخیر تنها رمضانی و آل کثیر در ترکیب پرسپولیس به میدان رفتند و البته مهاجم شماره ۷۲ بدشانس بود که شوت دیدنی اش به تیرک دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

آرمان رمضانی مهاجم ۲۸ ساله و بلند قامت که به تازگی پیراهن پرسپولیس را به دست آورده، در هر دو بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند تا احتمال حضور مهدی عبدی بیش از پیش مطرح شود؛ مهاجمی که در دوره گابریل کالدرون با گلزنی در دربی خود را مطرح کرد و در تیم یحیی گل محمدی نیز گل قهرمانی را به ثمر رساند.

 

نکته جالب این که مهدی عبدی مهاجم ۱۹ ساله پرسپولیس همشهری علی علیپور ستاره جدا شده پرسپولیس است و هواداران انتظار دارند که او همان راهی را برود که علیپور رفت و در نهایت با ۷۲ گل زده پرسپولیس را ترک کرد.

مهدی عبدی که پرسپولیسی ها امیدوارند او نیز راه مهاجم اسبق این تیم را برود، در دو بازی اخیر فرصتی برای نمایش توانایی های خود پیدا نکرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار