شفقنا ورزشی-طبق ادعای دیاریو اسپورت پس از یکی دو هفته چانه زنی، در نهایت لوئیس سوارز توانست با بارسا بر سر فسخ قرارداد به توافق دست پیدا کند.

 

به گزارش شفقنا ورزشی، بارسا و لوئیس سوارز بر سر فسخ قرارداد توافق کردند و به این ترتیب ستاره اروگوئه ای پس از شش سال از باشگاه کاتالان جدا خواهد شد.

سوارز که ۶ سال پیش با قراردادش ۸۵ میلیون یورویی از لیورپول به بارسا پیوست و اکنون با ۱۹۸ گل زده، سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه نیز محسوب می شود، در آستانه ۳۴ سالگی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

او در فهرست مازاد رونالد کومان قرار داشت و به نوعی قربانی انقلاب باشگاه پس از شکست ۸-۲ از بایرن مونیخ شد. مشکلات اقتصادی پساکرونا نیز مزید بر علت شد تا بارسا برای خلاصی از دستمزد ۱۲ میلیون یورویی(۲۴ میلیون یورو با احتساب مالیات) او تصمیم به قطع همکاری بگیرد.

 

سوارز اصرار داشت تا تمام دستمزد فصل ۲۱-۲۰۲۰ خود را دریافت کند ولی در نهایت به دریافت بخشی از دستمزد رضایت داد. او پس از قطعی شدن فسخ قراردادش،  به عنوان بازیکن آزاد راهی مقصد بعدی خود خواهد شد.

سوارز مذاکراتی بسیار خوب با یوونتوس داشت ولی در نهایت تاخیر در دریافت گذرنامه ایتالیایی باعث شد تا انتقالش منتفی شود و حالا گفته می شود اتلتیکو مادرید بیشترین شانس را برای جذب او دارد و دو طرف بر سر قراردادی دو ساله به تواق نیز رسیده اند.

در صورت قطعی شدن این انتقال، آلوارو موراتا به صورت قرضی راهی یوونتوس خواهد شد.