کد خبر: ۹۰۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 21 September 2020

 

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره رسانش در حوزه دختران و پسران گفت: در پایان این جشنواره دانش آموزان گیلانی موفق به کسب 9 رتبه برتر شدند.

درخشش دانش آموزان گیلانی در دومین دوره جشنواره ملی رسانش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد لطیفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین دوره جشنواره رسانش در حوزه دختران و پسران و در مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان در مقطع متوسطه اول در حوزه رسانه های مکتوب و چند رسانه ای در قالب های پادکست صوتی، اینفوگرافیک، پوستر، تیزر، رادیو مدرسه، روزنامه دیواری، سایت و وبلاگ، فیلم کوتاه، کانال در فضای مجازی، گزارش تلویزیونی، مستند، موشن گرافیک نشریه و نشریه الکترونیک شرکت کردند.

وی با برشمردن بخش های جشنواره در مقطع متوسطه دوم گفت: در این مقطع، دانش آموزان در قالب های تولیدات مکتوب و چند رسانه ای اعم از پادکست صوتی، اینفوگرافیک، پوستر، تیزر، رادیو مدرسه، روزنامه دیواری، سایت و وبلاگ، فیلم کوتاه، کانال در فضای مجازی، گزارش تلویزیونی، مستند، موشن گرافیک نشریه، نشریه الکترونیک، نشریه تک برگی، نماهنگ و اپلیکیشن به رقابت پرداختند.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان ، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزی عنوان کرد و افزود: به کارگیری استعدادهای دانش آموزی در حوزه رسانه، فعال کردن و به کارگیری انواع رسانه های مؤثر، مفید و جذاب دانش آموزی در مدارس از دیگر اهداف این جشنواره بود.

لطیفی با اشاره به رتبه های کسب شده توسط دانش آموزان گیلانی بیان کرد: در مقطع متوسطه اول و در بخش نشریه نویسی الهه علیجانی و سیده فاطمه ساجد سعادت توانستند رتبه های برتر را در کشور کسب کنند.

به گفته وی، در مقطع متوسطه دوم؛ محمدامین رستم پور، محمدرضا میرسرایی و فائزه عاشورزاده در بخش طراحی اینفوگرافیک، فائزه عاشورزاده در بخش ساخت تیزر رتبه های برتر را در کشور کسب کردند.

طبق اعلام مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان ، محمد امین رستم پور در بخش نگارش روزنامه دیواری، فائزه عاشورزاده در بخش ساخت موشن گرافیک، علیرضا رضایی در بخش تولید نشریه الکترونیک رتبه های برتر را در کشور کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار