کد خبر: ۹۰۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 19 September 2020

 

امام‌جمعه آستارا خطاب مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گیلان گفت: صداوسیمای مرکز استان در شناساندن گردنه حیران و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا کم‌کاری کرده و مردم این شهرستان نسبت به اقدام صداوسیما معترض هستند.

کم‌کاری صداوسیما در معرفی جاذبه‌های گردشگری آستارا

به گزاش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: نماینده ولی‌فقیه در طول سه سال حضور در استان گیلان سه بار به شهرستان آستارا سفرکرده‌اند که این نشان از نگاه ویژه ایشان نسبت به این شهرستان مرزی و حساس است.

وی اتحاد، هم‌دلی و برادری را رمز موفقیت و توسعه شهرستان توصیف کرد و افزود: آنچه این شهرستان مرزی و حساس را در سطح استان گیلان مطرح کرده وجود اتحاد و برادری بین مسؤولین شهرستان است و آن‌ها در طول این مدت، برادرانه در کنار هم برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه گردنه حیران به لحاظ سرسبزی به استان گیلان تعلق دارد، تصریح کرد: برخی از مسؤولین کشوری به حساسیت‌های موجود در شهرستان آستارا واقف نیستند یا از روی عمد به یک عده اجازه می‌دهند با نادیده گرفتن تقسیمات کشوری بین دو استان همسایه و دوست اختلاف ایجاد کنند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه مردم شهرستان آستارا نسبت به این اقدام وزارت آموزش‌وپرورش نگران هستند و از نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان انتظار دارند دستور اصلاح این اشتباه را صادر کنند، بیان کرد: نماینده ولی‌فقیه به وزیر آموزش‌وپرورش تذکر ‌دهند که دیگر ازاین‌دست اشتباهات در کتب درسی رخ ندهد.

امام‌جمعه آستارا در خطاب به مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گیلان افزود: صداوسیمای مرکز استان نیز در شناساندن گردنه حیران و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا کم‌کاری کرده و مردم این شهرستان نسبت به این اقدام صداوسیما معترض هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار