کد خبر: ۹۰۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 19 September 2020

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین هفته از لیگ برتر والیبال جام سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی عصر فردا (یک‌شنبه) با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد. در این هفته، تیم والیبال هورسان رامسر که هفته گذشته به دلیل عدم صدرو کارت بازی بازیکنان تیم شهروند اراک موفق به کسب یک برد فنی شد، با قرعه استراحت روبرو است.

شهرداری قزوین – آذر باتری ارومیه

شهرداری قزوین با هدایت مسعود آرمات یک رفت و برگشت عجیب به لیگ والیبال داشت، اما سرانجام توانست سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند. قزوینی‌ها در هفته اول با شهرداری ورامین روبرو شدند که نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند و در هفته دوم هم با قرعه استراحت روبرو شدند. شاگردان آرمات حالا آمادگی خوبی دارند و قرار است نخستین میزبانی خود را هم تجربه کند. از طرفی تیم آذرباتری در دو هفته گذشته دو شکست را متحمل شده و است.

نبرد شهرداری قزوین و آذرباتری ارومیه نبرد تازه‌واردها است. با وجود اینکه آذرباتری در دو هفته گذشته بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شده است، اما قزوینی‌ها این شانس را دارند تا در نخستین میزبانی لیگ برتری خود، نخستین پیروزی ‌شان در لیگ امسال را هم جشن بگیرند. 

شهروند اراک – خاتم اردکان 

تیم عجیب شهروند اراک در هفته سوم میزبان خاتم اردکان است. اراک در هفته اول با قرعه استراحت روبرو شد و در هفته دوم به دلیل عدم صدرو کارت بازی‌ بازیکنانش نتوانست مقابل هورسان به میدان برود. حالا در هفته سوم باید دید که آیا این تیم می‌تواند نخستین بازی‌اش در لیگ امسال را تجربه کند یا خیر؟

اراکی‌‌ها قرار بود هفته گذشته با هدایت احمد لاهوتی در رامسر بازی کنند، اما بعد از اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد، لاهوتی هم از سمت خود استعفا کرد تا تیم شهروند روی نیمکت هم دچار مشکلاتی باشد. این تیم در لحظات پایانی حضورش در لیگ برتر قطعی شد و مشخص نیست چه زمانی به شرایط ایده‌آل خواهد رسید. اردکانی‌ها هم در دو هفته اخیر دو بازی سخت مقابل سپاهان و سایپا را تجربه کردند که هر دو مسابقه با شکست همراه بود. شاگردان نفرزاده کوهی از انگیزه هستند که مقابل شهروند اراک نخستین پیروزی خود را دشت کنند. 

شهرداری ورامین – شهداب یزد

جذاب‌ترین بازی هفته احتمالاً در ورامین برگزار خواهد شد؛ جایی که شهرداری ورامین میزبان شهداب خواهد بود. فصل گذشته هدایت ورامینی‌ها برعهده عمده غیاثی بود و حالا او باید روی نیمکت شهداب بنشیند و در سالن گلعباسی مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. ورامینی‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند و شهدابی‌ها هم یکی از تیم‌های مدعی لیگ امسال به شمار می‌روند.

بدون شک نبرد شهرداری ورامین و شهداب یزد از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود و شاید تنها نقطه ضعف این مسابقه غیبت تماشاگران ورامینی در سالن باشد که به دلیل شیوع کرونا مجبور هستند از پای تلویزیون تیم خود را حمایت کنند. ورامینی‌ها در دو هفته گذشته دو پیروزی ارزشمند کسب کردند و در هفته سوم با سد محکمی روبر شدند. یزدی‌ها هم از دو هفته گذشته یک پیروزی مقابل شهرداری گنبد و یک شکست مقابل سایپا در کارنامه خود دارند. 

سایپا تهران – راهیاب ملل کردستان 

سایپای کارخانه همچنان با قدرت جلو می‌رود. نارنجی‌پوشان با ستاره‌هایی که دارند تاکنون عملکرد خوبی داشته و برد هفته گذشته مقابل شهداب روحیه این تیم را بالاتر هم برده است. با وجود اینکه کارخانه برای رسیدن تیمش به هماهنگی ایده‌آل نیازمند زمان است، اما به نظر می‌رسد با همین شرایط هم کار برای آنها چندان سخت نباشد.

سایپایی‌ها در هفته سوم باید میزبان راهیاب ملل کردستان باشند؛ تیمی که در دو هفته گذشته دو شکست در کارنامه خود دارد. شاگردان آرش صادقیانی بسیار دیر تمرینات خود را آغاز کردند، اما با این حال در دو هفته ابتدایی نمایش خوبی داشتند که با پیروزی همراه نبود. کردستانی‌ها جنگنده بازی می‌کنند و می‌خواهند دست پر تهران را ترک کنند. باید منتظر ماند و دید که آیا خودروسازان اجازه خودنمایی به نماینده کردستان می‌دهند یا خیر؟

شهرداری ارومیه – پیکان تهران 

رویارویی شهرداری ارومیه و پیکان همیشه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ والیبال بوده است؛ حتی در چند سال اخیر که پیکانی‌ها دست به جوانگرایی هم زده‌اند. اما انگیزه زیادی در این مسابقه دارند. شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری و مشتی ستاره دو هفته خیلی خوب را پشت سر گذاشته و اصلاً دلش نمی‌خواهد که پیکان ترمز موفقیت‌هایش را بکشد. در طرف مقابل پیکانی‌ها شرایط خوبی ندارند.

خودروسازان تهرانی با هدایت محمد ترکاشوند از دو هفته گذشته یک شکست مقابل هراز و یک پیروزی خیلی سخت مقابل شهرداری گنبد در کارنامه دارند. در هفته گذشته که روز چهارشنبه هم برگزار شد، شاگردان ترکاشوند در یک مسابقه پرتنش و طولانی گنبد را شکست دادند و حالا باید راهی ارومیه شوند. باید دید که آیا مشکل پیکان در پست پاسور حل شده یا اینکه همچنان کرونا مانع حضور پاسورهای این تیم می‌شود؟

فولاد مبارکه سپاهان – لبنیات هراز آمل 

سپاهانی‌ها همچون فصل گذشته چراغ خاموش و بی‌سروصدا پیش می‌روند. طلایی‌پوشان با هدایت رحمان محمدی‌راد در دو هفته گذشته دو پیروزی کسب کردند و حالا هم باید از هراز آمل میزبانی کنند. اصفهانی‌ها که از نظر مهره و بازیکن شرایط خوبی دارند و یکی از تیم‌های مدعی امسال به شمار می‌روند باید از هرازی میزبانی کنند که تاکنون یک پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند.

شاگردان عطایی در هفته اول تیم بدون پاسور پیکان را شکست دادند و در هفته دوم مغلوب فولاد سیرجان شدند. عطایی امسال نفرات خوبی را در ترکیب خود قرار داده و باید دید که چه زمانی آملی‌ها می‌توانند همچون گذشته در لیگ بدرخشند و خودنمایی کنند. رویارویی عطایی با رحمان محمدی‌راد، دو مربی خوش فکر و آینده دار والیبال ایران قطعاً برای هواداران این رشته جذاب خواهد بود. 

فولاد ایرانیان سیرجان – شهرداری گنبد

سیرجانی‌ها تا حالا عنوان پدیده را به خود اختصاص داده‌اند. آنها با هدایت محمدرضا تندروان بسیار خوب و سیستماتیک بازی می‌کنند و حاصل این عملکرد خوب آنها هم کسب دو پیروزی ارزشمند است. سیرجانی‌ها هفته گذشته هراز را در آمل مغلوب کردند تا خط و نشان جدی برای سایر حریفان بکشند. گنبدی‌ها اما در هفته‌های ابتدایی بدشانس بودند. آنها هفته اول مقابل شهداب شروع خوبی داشتند، اما در نهایت بازنده شدند و در هفته دوم هم به سختی نتیجه را به پیکان واگذار کردند.

تیم گنبد امسال شرایط خوبی دارد. باید منتظر ماند و دید که چه زمانی موتور آنها روشن خواهد شد. جزیده و شاگردانش به خوبی می‌دانند که کار سختی مقابل فولاد ایرانیان آن هم در سیرجان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار